Formy płatności

Różne formy płatności w zależności od preferencji.

1. Przelew BLIK na nr telefonu 880 889 886

  • Przelewy BLIK na nr telefonu 880 889 886 - trzeba tylko wpisać nr zam. imię i nazwisko i nr telefonu do kontaktu
2. Przelew Zwykły
  • Przelew Zwykły na konto nr 12 1050 1908 1000 0092 0907 1001 (ING Bank Śląski) odbiorca: LECTUS Andrzej Ratajczak.

3. Przelewy online realizowane przez Autopay S.A.:

  • Przelew Natychmiastowy
  • Karty płatnicze
  • BLIK
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • VISA Mobile

4. Płatności kartami płatniczymi realizowane przez Autopay S.A.:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestrowg

5. Pobranie w punkcie z obsługą (np. Żabka) - gotówkowe lub bezgotówkowe

6. Bezgotówkowe pobranie w paczkomacie

7. Pobranie przez kuriera lub pobranie na poczcie

INFORMACJE

Oferujemy wysokie bezpieczeństwo transakcji dzięki wysokiemu certyfikatowi SSL zapewnionemu przez Shoper S.A.

  • Gwarancja 200 000 EUR
  • Długość klucza szyfrowania 2048 bit

Przelew Natychmiastowy, BLIK, Karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay, VISA Mobile obsługiwane są przez Autopay S.A. -  Krajową Instytucję Płatniczą, która jest jednym z największych operatorów płatności online w branży e-commerce. Płatności są bezpośrednio zintegrowane ze sklepem i dlatego czas oczekiwania na dostawę w tym przypadku jest najkrótszy.

Przelew Zwykły jest ukłonem w stronę klientów preferujących tradycyjny przelew wg danych podanych na końcu zamówienia lub wg przesłanej faktury proforma. Faktura proforma jest wysyłana na podany przy dokonywaniu zakupu adres email. Przelewu można dokonać ze strony swojego banku, w oddziale, na poczcie, w agencji, etc..

Zapłata w paczkomacie, punkcie odbioru lub kurierowi jest możliwa w wypadku zakupu przez Klienta Przedmiotów Materialnych i wybraniu opcji pobrania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl