Bezpieczne zakupy
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szyfrowanie 2048 bit
  • Wysoki certyfikat SSL
  • Gwarancja 200 000 EUR
  • Certyfikat PCI DS
  • Certyfikat ISO 27001
  • Nie płacą Państwo nam bezpośrednio
  • Wyłącznie pewne instytucje płatnicze pośredniczące nadzorowane przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiadające zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności.
  • Różne formy płatności online: Przelew natychmiastowy, BLIK, Karty płatnicze obsługiwane przez Blue Media S.A. oraz Przelewy24.pl, Przelew zwykły
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy
  • 14 dni na rezygnację (zobacz: Regulamin)
  • Dostawa do 30 minut w przypadku treści cyfrowych i wyboru Przelewu natychmiastowego, BLIK lub Karty płatniczej (zobacz czas i koszt dostawy)
  • Szybka i dyskretna dostawa produktów

Jak kupować?

 

Jak wyglądają zakupy w sklepie ZWALCZANIE.PL?

Proces zakupów w naszym sklepie jest bardzo uproszczony
W momencie gdy klient decyduje się na zakup klikając bardzo widoczny przycisk  do koszyka zostaje przekierowany do zawartości swojego koszyka, może kontynuować zakupy lub od razu wybrać opcje opłat i kliknąć  zamawiam . Następnie wypełnia dane potrzebne do realizacji zamówienia, potem  potwierdzam zakup  i, na końcu, dokonuje opłaty. Wysłany zostaje email informacyjny na adres podany przy zamówieniu. Potem wystarczy zaczekać na dostawę.

Sposoby płatności
Przelew natychmiastowy, BLIK, karty płatnicze, DotPay, Przelewy24.pl oraz, tradycyjny - przelew zwykły. Więcej na stronie poświęconej płatnościom:
Formy płatności

Status zamówienia

Możesz kliknąć na link ze statusem zamówienia, jaki został do Ciebie przesłany w emailu po złożeniu zamówienia. Gdy status się zmieni – zmieni się także informacja na stronie statusu.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Możesz sprawdzić status oraz pobrać treści bezpośrednio ze swojego konta, w wypadku gdy zostało ono założone poprzez rejestrację (większość klientów kupuje jednak bez rejestracji). Link do konta: Konto klienta

Kody rabatowe, zniżki i promocje

Informacja o dostępnych rabatach powinna być widoczna na stronie sklepu. Jeżeli Klient ma problemy ze znalezieniem informacji o rabatach to znaczy, że w danej chwili nie są proponowane oprócz domniemanego Rabatu na Usługi Elektroniczne.

Rabat na Usługi Elektroniczne dostępne w sklepie w wysokości 100% (10 PLN) występuje w przypadku akceptacji postanowień regulaminu dotyczących rezygnacji z faktury papierowej na rzecz faktury elektronicznej (e-faktury) w formacie PDF. W przypadku wyrażenia woli otrzymania faktury papierowej, klient dobrowolnie rezygnuje z przyznanego rabatu i zgadza się, przed wydrukiem i wysyłką faktury papierowej, na wyrównanie ceny do jej pełnej wysokości. Więcej na stronie Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl