Jak kupować?
Jak wyglądają zakupy w sklepie ZWALCZANIE.PL?
Proces zakupów w naszym sklepie jest bardzo uproszczony:
1. W momencie gdy klient decyduje się na zakup klikając bardzo widoczny przycisk do koszyka zostaje przekierowany do zawartości swojego koszyka, może kontynuować zakupy
lub
2. od razu wybrać opcje opłat i kliknąć zamawiam . Następnie wypełnia dane potrzebne do realizacji zamówienia
3. potem potwierdzam zakup i, na końcu, dokonuje opłaty. Potem wystarczy zaczekać na dostawę. Wysyłąmy też email informacyjny na adres podany przy zamówieniu.
Sposoby płatności
Przelew natychmiastowy, BLIK, Karty płatnicze, Google Pay, Apple Pay, przelew zwykły, pobranie gotówki. Więcej na stronie poświęconej płatnościom: Formy płatności
Status zamówienia
Możesz kliknąć na link ze statusem zamówienia, jaki został do Ciebie przesłany w e-mailu po złożeniu zamówienia. Gdy status się zmieni – zmieni się także informacja na stronie statusu.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Możesz sprawdzić status oraz pobrać treści bezpośrednio ze swojego konta, w wypadku gdy zostało ono założone poprzez rejestrację (większość klientów kupuje jednak bez rejestracji). Link do konta: Konto klienta
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Informacja o dostępnych rabatach powinna być widoczna na stronie sklepu. Jeżeli Klient ma problemy ze znalezieniem informacji o rabatach to znaczy, że w danej chwili nie są proponowane oprócz domniemanego Rabatu na Usługi Elektroniczne.
Rabat na Usługi Elektroniczne dostępne w sklepie w wysokości 100% (10 PLN) występuje w przypadku akceptacji postanowień regulaminu dotyczących rezygnacji z faktury papierowej na rzecz faktury elektronicznej (e-faktury) w formacie PDF. W przypadku wyrażenia woli otrzymania faktury papierowej, klient dobrowolnie rezygnuje z przyznanego rabatu i zgadza się, przed wydrukiem i wysyłką faktury papierowej, na wyrównanie ceny do jej pełnej wysokości. Więcej na stronie Regulamin